Mniam mniam


Gdzie?
January 18, 2006, 9:12 pm
Filed under: Uncategorized

Halo, jeśli ktoś mnie czyta proszę o odzew.

Gdzie w DC mogę dopaść:

  • mąkę gryczaną
  • amarantus?

W PiPie nie mają, a specjalnie się wybrałam tam. W ogóle to odnoszę wrażenie, że PiP jest tylko trochę lepiej zaopatrzony niż mój osiedlowy spożywczak. Na plaster mi szafran za 2600 zł /kg i 10 różnych słoików z pesto bazyliowym, skoro z mrożonkami jest tak krucho, nie mówiąc o tych wszystkich ziarenkach, których mi się zachciało?


3 Comments so far
Leave a comment

Bardzo mi sie u Ciebie podoba🙂 Będę cię odwiedzać!

Comment by marzka

W Galeryjach Mokotów być sklepik ze zdrowa żarcie (tam kardamony można dostać) i istnieje duże prawdopodobieństwo, że tam.

Comment by antymony jakieś

Tamże amarantusy, tapioki i makarony razowe zakupionymi zostały.

Wurg, czlowiek się zdrowo żywi.. i ćwierć literka oliwy oliwkowej skonsumowano w 6 dni. Ciekawostka…

Comment by Agusia




Leave a Reply

