Mniam mniam


Makaron razowy nie nadaje sie
January 23, 2006, 6:16 pm
Filed under: antymoniaste, ekspresowe

Zachcialo mi sie makaronu z pesto. Proste jak drut: makaron trzeba ugotowac, w miseczce wymieszac 2 lyzky pesto z 2 lyzkami oliwy, dodac do ugotowanego makaronu i posypac serem. Proste, nie sposob popsuc. Tada, mi sie udalo. Zachcialo mi sie, psiamac, ekologicznych produktow spozywczych. Tak wiec obwieszczam, ze akaron razowy sie nie nadaje do pesto, robi sie niejadalna breja, w kolorze kitu do okien.

Przechodniu, pozaluj mnie biednej, glodnej.

Hm.. nie mam pomyslu na jutrzejszy obiad pracowy. Jesc cos trzeba, wiec gdy wyknuje, nie omieszam poinformowac szanownych czytelnikow.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

