Mniam mniam


Chwilowo nieczynne
February 2, 2006, 2:27 pm
Filed under: Uncategorized

Dopadła mnie angina i zupełnie nie mam ochoty na gotowanie czegokolwiek. Obiecuje, gdy wyzdrowieje zarzuce bloga nowymi przepisami.


2 Comments so far
Leave a comment

Zdrowiej szybciutko!

Comment by marzka

Zdrowiej zdrowiej😉

To moze ja w zastepstwie cos wrzuce.

Pewnie to ustrojstwo ma swoja nazwe, ale ja jej nie znam – poprostu “moje kotlety”

Skladniki:
piersi z kurczaka (ja preferuje z indyka) lub cwiartki z kurczaka (czy indyka).

marynata:
mleko, sos sojowy, przyprawy… hmm.. uzywam bardzo roznie w zestawach:
– pieprz, sol, paptryka, czosnek
– curry, sol, czosnek
– sol, czosnek, papryka, oregano
itd etc czyli jak kto woli😉

marynate jak latwo sie domyslic wlewamy do miski, przyprawiamy do smaku (musi byc mocniejsza niz chcemy uzyskac smak miesa). mieso moczymy od 0.5 do 2 g. (ja najczesciej wrzucam do miski mieso, wkladam do lodowki i przypominam sobie po dluzszym czasie ze chyba obiad robilem ;D).
Im dluzej mieso jest w mleku tym ma bardziej delikatna konsystencje, sos sojowy daje wyrazistszy smak miesa, przyprawy wiadomo co robia. Dzieki marynacie samo mieso w sobie ma lepszy smak.

Potem jak zwykle czyli panierka (do bulki tartej tez mozna przyprawy wrzucic) i na patelnie.
Kotlety tak robie od 7 lat i zawsze robia furore🙂

jako dodatek polecam tzatzyki ;D

Comment by somebody




Leave a Reply

