Mniam mniam


Ostra zupa papryczano-kurakowa
July 15, 2006, 12:25 pm
Filed under: zupy

3 cebule, 2 papryki białe, 1 czerwona, 1 zielona, 1 ostra papryczka, 4 pomidory, 3 łyżeczki koncentratu pomidorowego, 1,5 cycka kurzego, 1 kostka rosołowa, łyżka posiekanej zielonej pietruszki.
Cebule pokrojone w półtalarki poddusilam na oliwie, do tego poszły papryki pokrojone w drobną kostkę, pomidory pozbawione skóry (i tego łykowatego cosia) i pociapane oraz papryczka pokrojona bardzo drobno. Dolałam wody , dorzuciłam kostkę rosołową i to się spokojnie gotowało. W tym czasie pokroiłam w kostkę kurzego cycka i obsmażyłam na oliwie. I dorzuciłam do gara. Jeszcze tylko trochę pieprzu, soli, pieprzu kajeńskiego, pietruszka, i w ten oto sposób mam garnek pysznej, sycącej zupy.

Właśnie ją przetestowałam, kurak wygląda nieco blado na tle reszty, chyba powinnam była go czyms doprawić przed usmażeniem.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

